【重要/山小屋Wi-Fi、フェリーWi-Fi】8/28(木)プロファイルダウンロード機能のメンテナンスと、一次機能停止について

平素より、山小屋Wi-Fi/フェリーWi-Fiをご利用いただき、誠にありがとうございます。

サービス品質向上のため、下記の日程でプロファイルダウンロード機能のメンテナンスを実施いたします。

日時

2025/8/28(木) 1:00 ~ 4:00

内容

・山小屋Wi-Fiシステムサーバーのメンテナンス
・フェリーWi-Fiシステムサーバーのメンテナンス

影響

メンテナンス期間中、サービス利用に必要な「プロファイル」のダウンロードができません。
※メンテナンス期間より前に「プロファイル」のダウンロード、インストールを行っている方は、メンテナンス期間中でも山小屋Wi-Fi、フェリーWi-Fiの利用が可能です。

メンテナンス後のご利用について

メンテナンス終了後、プロファイルをダウンロードしてサービスをご利用ください。

お客様にはご不便、お手数をおかけいたしますが、何卒ご理解ご協力いただけますようお願い申し上げます。

※作業の進捗状況により、メンテナンス終了時刻が前後する場合がございます。あらかじめご了承ください。



[Important/Yamagoya, Ferry Wi-Fi] Maintenance and temporary outage of profile download function on Thursday, August 28th

Thank you for using Yamagoya Wi-Fi/Ferry Wi-Fi.

In order to improve service quality, we will be performing maintenance on the profile download function on the following dates.

Maintenance date and time

August 28, 2025 (Thu) 1:00 - 4:00

Maintenance details

・Yamagoya Wi-Fi system server maintenance
・Ferry Wi-Fi system server maintenance

Maintenance Impact

During the maintenance period, you will be unable to download the "profile" required to use the service.
*If you downloaded and installed the "profile" prior to the maintenance period, you will be able to use the Yamagoya Wi-Fi and Ferry Wi-Fi even during the maintenance period.

About use after maintenance

Once maintenance is complete, please download the profile and use the service.

We apologize for any inconvenience or trouble this may cause our customers, and we appreciate your understanding and cooperation.

*Please note that the end time of maintenance may change depending on the progress of the work.